welcom

Hack Facebook Menggunakan Fake Login Page

Salam..dalam entry sebelum ini Hac ada bincangkan mengenai Phising..kali ni Hac akan ajarkan bagaimana kaedah untuk membuat Fake Login Page (phisher) untuk menggodam facebook. ini adalah kaedah manual yang mudah dipelajari dan sesuai untuk mereka yang baru memulakan minat dalam penggodaman. disebabkan ramai yang meminta artikel Facebook Hacking, maka artikel ini dikeluarkan pada hari ini untuk para pembaca yang telah mengikuti blog My Hackers Are Here. sememangnya ada cara yang lebih mudah iaitu menggunakan perisian, tetapi untuk mereka yang baru, cara manual adalah cara yang terbaik untuk belajar.



Hack Facebook Menggunakan Fake Login Page:

1. Pertamanya, kita akan memerlukan Fake Login Page (fake.html), dan login.php. anda boleh muat turun kedua-duanya di sini ---> Facebook Hacking Packages

Password: @hackaholic

2. Setelah mengekstrak fail rar tadi, buka login.php dengan note pad, tekan ctrl+f dan cariwww.enteryoursite.com. gantikannya dengan alamat URL yang anda mahu mangsa dihalakan kepadanya (redirected) dan savekan fail itu.

Nota: Ini adalah langkah yang sangat penting. untuk memastikan mangsa tidak mencurigai login page, maka halakan mangsa kepada www.facebook.com




3. Sekarang buat satu akaun di dalam web hosting yang percuma seperti 110mb.comT35.com,ripway.com, atau 000webhost.

4. Setelah itu muat naik kedua-dua fail iaitu fake.html dan login.php ke direktori anda. kemudian, hantarkan pautan (link) fake.html kepada mangsa anda.

Contoh: www.yoursite.110 mb.com/fake.html



5. Apabila mangsa klik pada pautan tersebut dan memasukkan informasi akaunnya ke dalam Fake Login Page dan klik pada login, dia akan dihalakan kepada laman yang telah ditetapkan dalam langkah nombor 2.


6. Untuk melihat informasi akaun mangsa, login ke dalam akaun web hosting percuma yang telah anda daftarkan sebentar tadi dan anda akan dapat lihat satu fail baru iaitu 'password.txt'. buka fail itu dan anda akan dapat lihat id serta kata laluan akaun mangsa.

7. Selesai.



0 comments:

Post a Comment

FOLLOW

Shadow Word generated at Pimp-My-Profile.com

add one

song


Kasihan - Hujan
Mp3-Codes.com

money 2

waktu solt

awie

 
COPYRIGHT by awie fazail jer tau